פתח תפריט

מור ברכה, עורך דין פלילי

אם נכפה עליכם הליך פלילי אתם יודעים איך זה מתחיל אבל לא יכולים לדעת איך זה יגמר. אתם חייבים לצדכם עורך דין מקצועי, יסודי ואסטרטגי שיידע לנתח את האירוע וללוות אתכם לאורך ההליך הפלילי.

משרד עורך דין מור ברכה מתמחה בייעוץ וייצוג בהליכים פליליים ומשלב בעבודה ניסיון רב המגיע משירותו כתובע פלילי במשטרת ישראל, ההתמחות במחלקה הפלילית בפרקליטות מחוז ת"א והשירות הצבאי כרכז מודיעין בבסיס כליאה 394 (כלא 4).

  • עבירות סמים

    אל תיתנו לקלות שברכישת סמים קלים ולמידע לא רשמי לבלבל אתכם. נראה כי אמנם נושא השימוש בסמים קלים עומד לעבור שינויים משמעותיים וכותרות העוסקות בלגליזציה עולות חדשות לבקרים. לכל מקרה בו הסתבכתם בעבירות סמים כגון: החזקה שלא לצריכה עצמית, גידול, תיווך, סחר בסמים או ייבוא בין אם מדובר בסמים קלים או קשים, פנו אלינו לייעוץ.
  • עבירות נשק

    נשק הוא מסוכן ולא רק ביישום הייעוד המקורי שלו אלא בכך שהנשק יעבור לידיים עויינות. בשנים האחרונות קיימת מגמה של החמרה בענישה בעבירות נשק וכי עבירות אלו מלוות בעונשי מאסר בצידן. משרדנו צבר ניסיון רב בעבירות נשק והוביל תיקים מורכבית וחמורים לענישה מקלה. לכל מקרה בו הסתבכתם בעבירות נשק ואמל"ח פנו אלינו לייעוץ.
  • עבירות רכוש

    מה ששלי - שלי, מה ששלך - שלך, וכל מה שבין לבין, אלא אם כן הוסכם אחרת יכול להיחשב עבירת רכוש. עבירות רכוש "אמיתיות" אמנם מלוות ברוב המקרים בסיפורים מורכבים בהרבה וכוללים בנוסף: עבירות התפרצות, פריצות וגניבות רכבים, גניבה וכו'. במשך הזמן צברנו ניסיון בייצוג נאשמים בעבירות רכוש. בחלק מהמקרים הצלחנו להימנע מהגשת כתב אישום ובחלק מהמקרים הצלחנו להביא לענישה מינימלית.
  • עבירות אלימות

    "אל תכה, זה לא יפה" וזה ממש לא חוקי. המזג הישראלי החם בשילוב עם אינטנסיביות היום יום מביאים לא מעט אנשים נורמטיביים להתנהגויות שנופלות בטווח העונה לשם עבירות אלימות. זה ממש לא חייב להיות כרוך במגע פיזי ואפילו "תקיפה" מילולית יכולה להוות עילה לתלונה. זה יכול לקרות בכביש, בעבודה או מבלי שתתכוונו בהנצחת המושג "אלימות במשפחה". מצדכם, תעשו את המקסימום לא להיקלע למצב ואם קרה - אנחנו פה בשבילכם עם כל הכלים המקצועיים.
חוק נפגעי עבירה קובע בדיוק מי נחשב לנפגע עבירה ומהן הזכויות המגיעות לו. עורך דין פלילי מור ברכה מסביר את כל המידע שכדאי לדעת ולהכיר. צרו קשר ליעוץ וייצוג
המשטרה תפסה לכם רכוש חיוני ונחוץ ונאמר לכם שהוא יוחזר בתוך חצי שנה? יש מה לעשות כדי לשחרר אותו קודם! עו"ד פלילי מור ברכה עם כל הפרטים שכדאי להכיר בעניין
הצפיפות הגדולה בבתי הסוהר מובילה פעמים רבות לשחרור מנהלי ממאסר כאשר הכוונה היא לשחרור אסירים לפני הזמן במטרה לפנות את בתי הכלא. עו"ד מור ברכה עם הפרטים.
מהי הלכת בן חיים? מה באמת קרה שם? איך היא שינתה את חוקי המשחק בתחום החיפושים המשטרתיים? מה נקבע לאחריה? עו"ד פלילי מור ברכה עם מידע חשוב שכדאי שתכירו.
רגע מעכשיו מותר לעשן ג´וינטים בכל מקום? ואם יתפסו אותי לא יעשו לי כלום? רגע לפני שאתם מפיצים שמועות בואו לבחון את האמת. עו"ד מור ברכה מסביר על חוק הקנאביס.
זכויות קטינים בהליך הפלילי